Har du ett bolag med stora ambitioner? Ofta är behovet av kompetens inom marknadsföring, kommunikation, varumärkesbyggande och säljstöd konstant och större än resurserna. För detta är vi lösningen!
I tjänsten ”Marknadsavdelning att hyra” tilldelas ni som uppdragsgivare en kundansvarig med bakgrund som exempelvis marknads- eller kommunikationschef. Hos WonderBrand arbetar personen i fråga brett med flera olika kunder och håller sig därför uppdaterad och utvecklad av sin omgivning. Interimt kan den kundansvariga axla rollen som marknadsansvarig i ert bolag, och därtill använda sina byråkollegors spetskompetens där de gör störst nytta, från gång till annan. Med andra ord vinner ni inte enbart en mer kompetent marknadschefsfunktion – ni får även tillgång till creative directors, art directors, copy writers, webbutvecklare, content managers, varumärkes- och kommunikationsstrateger samt fotograf/filmare. Detta till en sammanlagd summa som sällan eller aldrig (självklart beroende på behov) överstiger vad en anställd person kostar.