Har du ett bolag med stora ambitioner? Ofta är behovet av kompetens inom marknadsföring, kommunikation, varumärkesbyggande och säljstöd konstant och större än resurserna. För detta är vi lösningen!
I tjänsten ”Marknadsavdelning att hyra” tilldelas ni som uppdragsgivare en kundansvarig med bakgrund som exempelvis marknads- eller kommunikationschef. Hos WonderBrand arbetar personen i fråga brett med flera olika kunder och håller sig därför uppdaterad och utvecklad av sin omgivning. Interimt kan den kundansvariga axla rollen som marknadsansvarig i ert bolag, och därtill använda sina byråkollegors spetskompetens där de gör störst nytta, från gång till annan. Med andra ord vinner ni inte enbart en mer kompetent marknadschefsfunktion – ni får även tillgång till creative directors, art directors, copy writers, webbutvecklare, content managers, varumärkes- och kommunikationsstrateger samt fotograf/filmare. Detta till en sammanlagd summa som sällan eller aldrig (självklart beroende på behov) överstiger vad en anställd person kostar.
Att anställa en marknadschef eller marknadsansvarig är något i stil med ”den omöjliga rekryteringen”. Jobbannonserna består numera av bisarrt långa listor av spetskompetenser som en marknadsfunktion ska besitta för att lösa komplexiteten i att ensam klara en hel avdelnings arbetsuppgifter. Det säger sig själv – om man mot förmodan skulle hitta denna mångfacetterade och erfarna övermänniska – då kan det bli kostsamt!
WonderBrand AB
Karl Gustavsgatan 1A, 411 25 Göteborg
info@wonderbrand.se
031-711 79 20
Fakturor skickas till inbox.lev.306952@arkivplats.se